Trainingen

Onze professionele bokstrainers verzorgen zes dagen per week gevarieerde trainingen. Word je lid, dan kun je altijd binnenlopen en meedoen aan een bokstraining, bokszaktraining of conditie/krachttraining. Daarbij kun je bijna iedere dag kiezen uit lessen voor beginners of gevorderden, maar we trainen wekelijks ook verschillende keren samen.

Tijdens een bokszaktraining werk je niet alleen aan je techniek, maar ook aan je conditie. Een bokstraining bij NABA is een complete workout. Je ontwikkelt je techniek, snelheid, kracht, lenigheid en uithoudingsvermogen. Bovendien kun je kiezen voor een speciale HIIT-training: High Intensity Interval Training. Extra intensief dus.

In de groepslessen is ook tijd voor persoonlijke aandacht. Train je toch liever in een klein groepje, of zelfs één op één? Dat kan natuurlijk! Naast groepstrainingen kun je bij NABA ook kiezen voor small group trainingen en personal training. Mocht je daar meer over willen weten neem dat contact met ons op.

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdag
17.30 uur – 18.30 uur Jeugd 12 t/m 15 jaar17.30 uur – 18.30 uur Jeugd 8 t/m 11 jaar17.30 uur – 18.30 uur Jeugd 12 t/m 15 jaar17.30 uur – 18.30 uur Jeugd 8 t/m 11 jaar17.30 uur – 18.30 uur Jeugd 12 t/m 1510.00 uur – 11.00 uur Kracht circuit training
18.30 uur – 19.30 uur Bokstraining voor beginners18.30 uur – 19.30 uur Bokszak- en conditietraining18.30 uur – 19.30 uur Bokstraining voor beginners18.30 uur – 19.45 uur Bokstraining gemengd18.30 uur – 19.30 uur Bokszak- en conditietraining11.00 uur – 12.00 uur
HIIT Bokszak- en conditietraining
19.30 uur – 20.30 uur
HIIT Bokszak- en conditietraining
19.30 uur – 20.45 uur Bokstraining gemengd19.30 uur – 20.30 uur
HIIT Bokszak- en conditietraining
20.00 uur – 21.00 uur
HIIT Bokszak- en conditietraining
19.30 uur – 20.45 uur Bokstraining gemengd
20.30 uur – 21.45 uur Bokstraining gevorderden20.30 uur – 21.45 uur Bokstraining gevorderden

* Denk eraan dat je alleen met binnensportschoenen de zaal mag betreden. We vragen je om een handdoek mee te nemen voor de oefeningen op de grond.